28 Nov 2012

Zemlja nedođija




Vreme u kome muškarci vuku nedužne žene za kosu,"greškom".

Vreme u kome policija ne može da te zaštiti.

Vreme u kome u ponoć buše gume ljudima koji pokušavaju biti uspešni.
Vreme u kome se klinci buše, nabadaju boksevima i lome koske jedni drugima.

Vreme u kome devojke I žene napadaju manijaci I silovatelji I nikom ništa.


Vreme u kome šofer ima veću platu nego prosvetni radnik.
Vreme u kome smo stranci u rodnom gradu zbog svih koji su došli sa strane.

Vreme u kome vladaju kriminalci na baterije, silikoni I u kome se živi od pičke.

Vreme u kome me niko ne poštuje jer sam običan smrtnik, obična devojka, koja čita knjige, gleda ljubavne filmove i traži posao u struci i samo normalnog muškarca …


Vreme u kome živim nažalost...


Zato, pustite me da “živim bajku i čekam princa”, jer me život oko mene razočarava gde god da se okrenem!

No comments:

Post a Comment