11 Mar 2012

Noćni život Kraljeva, šta god to značilo


     Moj osvrt na noćni život Kraljeva ... Hmmm... noćni život,ako se uopšte tako i može nazvati trenutno stanje u ovom sjajnom, bajnom gradu. Razloga je previše što noćni život našeg grada godinama ide silaznom putanjom.Ograničiću se na par mesta koja su IN , i na par dana u nedelji, jer istini na volju ne izlazi isti narod četvrtkom i subotom.
     Mesta koja ću iz svog ugla analizirati neka buduuu ... neka buduuu ... Fleš, Pasaž,Pariz i club In, a dani ... četvrtak, petak subota i nedelja ...
     Fleš... budi kul, idi u Fleš... Želim da budem KUL , viđen i u toku svih „gradskih dešavanja“, sednem u Fleš, poziram kao zombi, menjam 3 face i pijem koktele sa IN nazivima. Obučem na sebe sve moguće marke koje imam, ili kopije prve serije i jurim lokalne poznate face po gore pomenutom kafiću. Fuj to ... nikada nisam bila u Fleševskom fazonu. Tamo dani nemaju neke velike razlike, sem što subotom malo pojačaju tuc tuc dn dn muzikicu, da bi bili još više kul i in ako je to moguće.
     Pasaž... Auuuu... Pasaž je duga i opširna priča... mnogo dana i noći sam provela u istom i ružno bi bilo da ja ružno pišem o Pasažu ... Kad ja tamo, a ono međutim... Mnogo se sve promenilo, iako je uvek u Pasažu subotom bilo najgore, ni petak sada ne zaostaje mnogo. Ume u Pasažu biti ok četvrtkom i nedeljom, ukoliko nije skroz prazno. Petak u Pasažu je po principu... iz ženskog ugla „jaooo danas u školi sam jedva čekala da zvoni da trčim kući i spremam se za Pasaž,natukla sam na sebe sve krpice za koje mislim da su kul i izašla sam u Pasaž da pijem vodku i da budem u centru zbivanja“ ... iz muškog ugla je to puno drugačije. Muškarci ne piju jednu vodku cele večeri, pa stoga ko može sebi da dozvoli ispijanje po Psažu sva 4 dana ... Ostvareni ljudi, 35+ , porodični ljudi, primerni muževi i roditelji. Muškarci su po principu „Nema žene da ti sere, nema dece da se deru...“ pa se shodno tome i ponašaju. A kada se pomešaju sponzorušice i lokalni „mafijaši na baterije“ , sreći nikad kraja... Ona od 16-19 , a on duboko zagazio u 40. Može mu se čujem ponekad ... super može mu se , a dal on MOŽE , to je diskutabilno , veoma ... A subota u Pasažu je vrh , verujte mi ljudi vrh , vrhova... U Pasaž idem 8 godina, bila sam samo 3 ili 4 subote i dovoljno je to da mogu da prikažem stanje stvari. Znači pažljivo čitajte ... OPLANIĆI , POPOVIĆI, PROGORELICA , ČUKOJEVAC ...  znači Pasaž subotom liči na perone 17. I 19. Autobuske stanice, s tim što obezbeđenje na vratima dobija ulogu konduktera... Razne boje, dezeni, printovi, frizure i parfemi na točenje principa uveli maslačak , borova šuma i mošus svih oblika... To je masovno subotom... eventualno zaluta neka ekipa koja je davnih dana izlazila u Pasaž, ako nešto slavi ... momačko, devojačko veče, kasni diplomski ili rođenje deteta. Subotnje-pasažna moda je novi fenomen u modnom svetu i to ne mogu da vam opišem rečima ... to mora da se doživi. Sve se sa svačim nosi, svaka boja ide uz svaku ... a uz sve to idu bele, blajhane šiške, kosa sagorela od kineske pegle, krajevi prodvetali od ušiju nadole, crne čarape uz bele cipele i neibežne viršla,tj sjajne čarape. A što se muške mode tiče... od gilipterki , siledžijki preko majica sa konfetama , Bogorodicama , Ed Hardy, Armani , sa svetlećom reklamom , sve do stolnjak košulja i svilenih na duboki V otvorenih košulja... To što vidiš subotom u Pasažu, ne možeš videti na ulici za 5 godina... Nedelja je, i dalje tvrdim ok , ukoliko ima više od 50 ljudi u kafani i ukoliko muzičari ne smore sa svojim dugogodišnje nepromenjenim repertoarom. Nedeljom čak možeš videti i drage, poznate ljude ...
     Pariz... hmmm... stara gradska kafana... bila nekada, a sada je prekomandovana u nazovi klub , koji se petkom i subotom ispunjava laserskim svetlima i turbo folk zvukovima iz zvučnika koji probijaju, jer je i bend po principu „koliko para toliko i muzike“. Ukoliko si žensko, a ne želiš da te neka lutalica u obliku psa pojede pri povratku kući, ne idi u Pariz , jer ćeš neodoljivo mirisati na roštilj, girice i pomfrit iz kese, pošto međ narodom koji je izašao „na muziku“ obavezno bude i par onih koji su došli da jedu, i usput se provesele. Usluga je nula , konobar koji može svima da nam bude deda, nadrkan zbog buke i pijanih klinaca, baca sa daljine 30-50cm metalnu pikslu, na izgoreli, izbušeni i flekavi stolnjak, ne poznaje reči izvolite i hvala i ima izraz lica ... „marš kući deco, majke vi ga nabijem, spava mi se od 9“. Po meni Pariz je propao davnih dana , kao uglavnom i sve u ovom našem gradu, iako i dalje pokušava da se čupa i bude klub, što nikad nije bio, tj počeo je biti kada Pasaž nije radio da se napravi klupski fazon u sred stare, gradke kafane... idiotski pomalo, zar ne?
    Club In ... bivši Akter... moje mišljenje je da je to mesto ukleto... ne znam kako ali tvrdim da jeste.. hahaha ... Kako može da valja bilo šta što se otvori na tom mestu?Akter, pa Babilon, pa sada Klub In. U klubu In nije različita klijentela... tj mogli bi da ih podelimo samo po školama...Dj trese svake večeri, od strane komercijale ... evridej aj šafling , preko on d flor i born dis vej do sobe 22 vesele nam Seke Aleksić i neibežnog retardiranog idola svih tinejdžerki u obliku „muškarac koji mrzi plavu šeherezadu“... Krajnje retardirano. Devojčice od 16 godina se popnu na 16-ice, verovatno misleći da su više KUL što su im štikle više... i dečaci koji posle petog piva ne znaju gde je levo, polivaju se alkoholom i izazivaju se na ferku kod bazena, koja je sve samo ne ferka, jer sevne i nožić i palica ... dok ne dođu čike iz interventne pa ih pokupe sa sve njihovih devojčića koje im dok se oni biju „na ferku“ drže jakne i iz sveg srca navijaju za svoje ljubavi.
    Sve u svemu... grad je propao i nemam neki naročit recept za dobar provod. Jedini način da ostaneš normalan je da se napiješ , da ne znaš gde je levo u nekoj kafani gde je rakija 60 a vino 80 dinara i onda zađeš svuda redom, i svuda ti bude super , jer ne vidiš sve što sam gore pomenula, jer si toliko pijan da ne vidiš ni sebe i one sa kojima si izašao , a kamoli ostale ... TOLIKO OD MENE ....Siii juuuu :* 

6 comments:

  1. Tekst je odlican, samo gde su ovde raseljena lica, koja u velikom broju posecuju sva ova mesta i upotpunjavaju ovu sarenoliku sliku?!

    ReplyDelete
  2. haha ma cariceeee, ovo sve nisam ni ja mogao bolje da sastavim i delimo misljenje u potpunosti!!!!

    ReplyDelete
  3. Raseljena lica ne bih pominjala, oni po mom mišljenju ne pripadaju našem gradu nikako još uvek i nikada eće... Filipe, hvala :***

    ReplyDelete
  4. Odličan tekst i verujem potpuna istina. Ni Fleš nije što je nekad bio. :) Kad me ne bude mrzelo napisaću tekst kako je nekad bilo. Sunce, Šišmiš, Kod Šane, Pozorište, Golub i tako ta mesta, odlični bendovi, ekipa i stari dobri rnr. Letos kad sam bila u Kraljevu nisam mogla da se načudim šta sam sve videla. Devojke odlepile totalno, mislila sam da je neka matura ili svadba u pitanju, s obzirom da je bila sredina jula ništa od toga nije bilo. Sve do jedne se natakarile na štikle od 12-18cm, ko na štulama, a ne znaju da hodaju, pa se zavode. Samo sam se pitala kakve li su kad se ponapijaju. Katastrofa.

    ReplyDelete
  5. Hvala puno! Tekst je realan, nažalost sve je ovako kako sam i opisala :)TUga, čemer, jad. Pozdrav :*

    ReplyDelete
  6. Kako mi je drago da vidim širinu koja isijava iz ovog teksta. Zašto? Zato što sam i sama nekad živela u Kraljevu i sada ga posetim retko, a sve ovo o čemu je GaGa pisala je bio i moj doživljaj ''izlazaka''. No, nekako sam uvek bila etiketirana kao uobražena jer imam mišljenje koje je drugačije od većine.
    Pitam se samo šta zaista rade stari Kraljevčani, gradski likovi, da li se život zaista sveo na posao, kuću i porodicu, i eventualno par probranih prijatelja za vidjanje u kućnoj varijanti? Zar Kraljevo nema ništa više da ponudi?!

    ReplyDelete