18 Mar 2012

PROSTAKUŠA


     Nije moj tip, zaista nije, nemam razloga da lažem ni vas, a ni sebe, pritom postoji milion i jedan razlog koji ne moram da navodim u ovom tekstu a koji govori o tome da mi se on ne sviđa, ne volim ga, čak ne osećam ni zaljubljenost... ama baš ništa od tih lepih emocija...
     Znam da će se mnoge „fine i prefinjene devojke“ zgražavati nad ovim mojim pisanijem, ali ja moram, jednostavno moram da napišem. U životu svake od nas je postojao, postoji ili će tek postojati jedan ovakav, koliko god mi o tome ćutale i pokušavale da opišemo na finiji način, to može veoma lako da se prevede na naš, narodski jezik - SEKSUALNA PRIVLAČNOST ... Fuuuuuj, jel da?

    Već vidim lica mnogih sa grimasom na kojoj piše „prostakuša“ , „ja ne radim TO bez osećanja“ ili pak „grešnica, nemoralna devojka “ i tome slično. Manite me tih glupih faca i pokušajte da razumete o čemu vam pišem. One to ne rade, jel? One o tome ne misle, te tako fine? Pa dobro, ne radim ni ja, ali osećaj postoji, to je činjenično stanje. Možda misli te vrste jesu grešne, ali ja to ne vidim. Jednostavno postoji TAJ muškarac  koji me tera na to razmišljanje. Pritom, veoma bitno, ne postoji ni najmanja mogućnost da se u dotičnog zaljubim, jer kako rekoh ni po čemu nije moj tip. Samo pogled na to lice u meni budi nešto što nisam ni znala da postoji, jer sam zaista jedna NORMALNA devojka. Taj NEKI muškarac ne mora biti lep, poželjan, zgodan, šarmantan, ništa od toga... pa pobogu neću da se udajem za njega, on samo mora da ima to nešto što će vas na krilima mašte odmah smestiti u njegov krevet. I samo ta misao će vas vezivati za njega, ništa drugo. Ona koja to ne može ili nije sigurna u svoju jačinu, ne bi trebalo ni da pokušava, jer ako se zaljubiš u onog ko ti je bio samo fantazija može veoma lako da ti se obije o glavu. Ja imam tog NEKOG i jednostavno me tera na „loše misli“, sa njim nemam apsolutno ništa, ali i kada bih imala, ograničila bih to na 4 zida, jer takvi samo tome i služe (mislimo malo kao muškarci). Zašto muškarci da gledaju na devojke tim očima, a nama ženama je to samim rođenjem to zabranjeno, ma jeeeel?
    E tako otprilike, iako mnoge neće priznati to postoji. Postoji muškarac koji budi seksualnu želju u vama, fantaziju, maštu... A da li smo dovoljno otvorene i svesne da to priznamo, to je već stvar karaktera, iskrenosti ili pak okoline u kojoj živimo i funkcionišemo. Ja zaista ne vidim ralog da jednu ženu bude sramota da kaže da prema muškarcu oseća želju, da ima potrebu da je taj muškarac isto tako želi i da ima fizičku potrebu za njim. Da želi da je on poljubi, zagrli i dalje da ne banalizujem... Možda se ta želja nikad i ne ostvari, ali NIJE GREH da postoji, definitivno nije. ON jednostavno to budi u ženi i ne treba se stideti priznati to, bar sebi.
    Ako jednog muškarca nije sramota da „se loži“ na 50 žena, zašto to žene ne bi sebi priuštile, ali pošto je meni zaista bezveze da napišem LOŽIM SE na njega, jer to ne opisuje taj osećaj u glavi i pulsiranje u telu, onda sam morala to malo detaljnije da opišem i pokažem da to nije sramota, pa živi smo ljudi, zar ne? Toliko od mene, a hteli ili ne da priznate u pravu sam! Siii juuuu :***

No comments:

Post a Comment