16 Mar 2012

LJUBAV, gospodine ! by MiMy

    Ocito smo oboje, svako na svoj način, precenili situaciju u kojom smo se našli . Ti, verujući da će biti kao sa svakom pre mene . Ja, verujući da neće biti ni slično. I, ko je bio u pravu ?
Čini mi se nijedno od nas . Istina je negde između svih lepih trenutaka i grubih reči , ostala da lebdi , neotkrivena , u nekoj od tišina . Da se nasluti tek ponekad, u nekoj od najdubljih ...
Da nagriza savest, i postavlja pitanja za koja cemo oboje ostati gluvi . Nikad necemo potražiti odgovore . Ne, nećemo ni pokušati . Ne bi nam se svideli pa zašto onda da se zamaramo sa tim, zar ne?
Odskočili bismo možda od šablona po kojim smo naviknuti da živimo . A nemamo mi snage za promene, koje bi neminovno usledile . Jači smo nas dvoje od toga cenim, preveliki smo hedonisti da 
bismo dozvolili sebi trenutke slabosti ... 
     Ljubljenje u centru dok ne pomodrimo od zime , smeh dok nas hladnoca prvih pahulja ne opomene da potrazimo zaklon ? Male, banalne stvari, ljubav, ljubomora, čežnja i bol ? Ma neee ...
Šta će to nama ? Nismo mi iz te priče ... Mi se ne volimo , mi to ne umemo ... Ti si veliki dečko, ne, nisi dete , ne smem tako da pričam sa tobom , moram da pokažem poštovanje, sa tobom niko tako ne sme da priča . Posebno ne ja, mala, kapriciozna devojčica . Samo gledaj kako smem frajeru ! Ti nikome ne ćutiš . Hmm, zar nisi zanemeo u jednom trenutku ? O da, itekako jesi ... 
Svesna sam koliki je to udar na tvoj ego , vanzemaljskih razmera , ali činjenica je da si ostao nem pred '' devojčicom'' , kao što je činjenica da si par meseci ranije drhtao ljubeći istu ... 
No, to nema veze sa emocijama, bila je hladna noć, definitivno. Ne drhtiš ti ni zbog koga . Jedna te je sjebala i od tad ti je za emocije ''batery low'' . Sve su iste , izložbeni eksponati sa unapred 
određenim rokom trajanja , i zašto bi se sad to promenilo . Zašto bi ti sebi dozvolio da se išta promeni ? Uostalom , ova devojčica je ubijala vreme sa nekim drugim (prema nezvanicnim podatcima) , dok si ti glumatao ''akrobatu'' po ''belom svetu'' i to je neoprostivo . Istinitost informacije je ipak zanemarljiva . 
     Ali ne , ni to nije razlog zbog si se povukao . Nije tebe to pogodilo. Odakle ideja da to ima veze sa strahom . Poenta je da ja to nisam smela da dozvolim sebi , no sve to sada nije bitno.
Poenta je da ti ne praštaš nikome . Poenta je da ja ne znam da volim . Poenta je da si ti kukavica sa pogrešnim stavom , koja odbija da prihvati sve što je normalno i ljidsko, u 
ovom slučaju sopstvene emocije, pomisao na vodjenje normalnog život , jedno ime , jedno lice svakog dana . Poenta je da ceš pojesti sve sto ti serviraju , ako ces se na taj nacin zaštiti . Mahom od sopstvenih slabosti. Poenta je, da ceš se pre prepustiti višečasovnom , besciljnom preznojavanju sa nekom od ovih opajdarica koje je lakše nagovoriti da skinu gaćice nego šminku , nego činovima
slične tematike u koje su pak i emocije uključene . After parti izlivi nežnosti , i beskrajno dugi razgovori ??? Ne, a? Fuj to ... Ma, nemaš ti pojma lepi šta je sport ...



    Poenta je, između ostalog da ja znam da volim ... Itekako znam . Tebe posebno ... Ali TEBE , onakvog kakav jesi , sa svim slabostima i glupostima . Uvek , bez obzira na okolnosti . 
Prenesi to molim te ''dotičnom gospodinu'' ako se ikad ponovo sretneš sa njim, negde tamo na dnu srca . I reci mu , da mi nedostaje . A ovu budalu, koju plasiraš u prvi plan , i koju ne znam odakle 
si uopšte '' iskopao '' , samo što pre ''arhiviraj'' . Ne mogu očima da je gledam ! BY MIMY

No comments:

Post a Comment