21 Apr 2012

Porasle mi sise, a nije nikla piša ... zato više nismo drugari! by MiMy

'' Znaš mala nije baš da nema ništa novo . Ima, ne znam kako da ti kažem ... Bedak mi je sa tobom da pričam o takvim 
stvarima ... '' JA : Ma daj, kakav bedak, nemoj da me plašiš ! Ispljuni već jednom . Imaš neki problem ? Znaš da meni možeš sve da kažeš,pa znamo se hiljadu godina !'' Ma nemam problem ... U stvari imam, mislim da sam se zaljubio . Onako, stvarno ... '' JA : Hahahaha lažeš ! Hahaha ti zaljubio ??? Mislim to je super, divan osećaj, sad me skroz razumeš ... sad znaš o čemu sam ti pričala i kako je meni. Ajdeee pričaj, hoću sve da znam . Kako , kada ? U kogaaaaaa ??? '' U tebe ... ''
Tako je otprilike izgledao naš poslednji dijalog . Sve bi se završilo kao i obično, da ja u jednom momentu nisam shvatila da '' TEBE '' nije neka zalutala Indijanka, već moja malenkost ...Malenkost koja je sa njim bila '' ORTAK '' poslednjih dva'es godina !Da, da ortak ! U pravom smislu te reči, u svemu, svake sekunde ... Pošteno sam se trudila da ga '' muški '' ispratim u ortakluku, a on me diskriminisao na najgori mogući način, samo iz jednog razloga ... Porasle su mi sise, a nije mi nikla piša . I eto, u problemu smo ...To što sam gulila kolena izigravajući mu golmana ( levog beka, ako je baš raspoložen ) , odmeravala krajnje aseksualne sojke bez ijedne grimase , pila cisterne piva za veče rizikujući da navučem celulit i stomačinu, to se ne važi, a ? To što smo pre mnooogo letaaaa isti pesak zapišavali, isto dodje nebitno ? Puj pike, ne važi se ! Eeeee, to tako neće baš da može, prijatelju !Ja ti reče da '' ispljuneš '' to što te muči, ali ne da pljuneš na sve ove godine . Nisi me razumeo baš kako treba, izgleda mi .Ali šta je tu je ... Nema povratka ...E zato ne verujem u '' muško-ženska '' prijateljstva ! Verujem u ljubav koja se lako rodi izmedju istih, ali to je za neku drugu priču .Ja sam poslednji romantik, čini mi se, ljubav uvek prepoznajem ... Ovde prepoznah samo želju . A želje poistovećujem sa slabostima ... A iza slabosti se kriju uglavnom '' nedovršene '' ličnosti . Ja bar imam takav '' dojam '' , možda grešim ...Ne znam, pokazaće vreme ... Da ne dužim , poenta je da ne smete sebi dozvoljavati taj luksuz da zbog slabosti gubite ljude koji vašu svakodnevicu činekvalitetnijom i prijatnijom .Pokušajte da odvojite nokat od prsta . Ume da zaboli, itekako . Nokat neće izrasti, a praznu površinu prekriće gadan ožiljak.Slabost je trenutna, bol popusti pa isčezne , a praznina ostaje . I strašno loše izgleda ... by MiMy

No comments:

Post a Comment