24 Dec 2012

LUDA JESAM, HVALA NA PITANJU!



Luda jesam, hvala na pitanju. Vi kako ste?
" Lepa si, mlada, pametna, ne znam šta više čekaš, što si sama? Toliko prilika ti se pruža, luda si što ne iskoristiš. Znaš, nećeš večno biti lepa i mlada, prođu godine, ostaćeš sama. Nije on vredan toga, ako njega čekaš. Ma, ja da sam na tvom mestu, umela bih da unovčim to dupence, i to dobro..." 

   Ovde mi se već smučilo i prestala sam da slušam... 
A nije ona jedina, svakodnevno mi ispiraju mozak sličnim pričama, iz dana u dan, identični monolozi...
Treću godinu ih slušam, klimam glavom, smeškam se ... Ugušiste me više, alo bre imate li dušu?! 
Prva stvar, odavno ja ne čekam NJEGA, čekam neku pravu priču. Ne gubim godine zbog NJEGA. Štaviše, ne gubim ih uopšte.

   One svakako idu svojim tokom, sve i da želim ne mogu da ih stopiram dok ne naletim na nešto što vredi.
Zato ih puštam da idu, da nose sa sobom sve što je neminovno. Ja samo stojim u mestu, i posmatram sve to što mi donose i odnose. Stojim u mestu, skamenjena, da. Bojim se da iskoračim, da se ne bih mimoišla sa tim što čekam. A vi mislite da gubim godine. Ma, mislite šta hoćete, nisam tu da vam menjam mišljenja. Ja sam tu da čekam! Da pravim selekciju, ocenjujem, podcenjujem, precenjujem... Da se srcem zalećem!

   A šta čekam, pitate se? 
E, pa sad... Domino dame, okrutnih stavova, "emocija bez", pliz stop rid nau! 
Predpostavljam da je u pitanju horoskopska greška ali ja sam hronično zaljubljena u ljubav... 
(ljubav se u ovom slučaju odnosi na pojam, na ono što mnogi zovu iluzijom... ova ljubav ne nosi pantalone, nema penis, nema lice, ženu, decu, kola, kuću, adresu i broj... ova ljubav je totalno švorc... Dakle, ljubav kao ljubav…)

   E, ja čekam to, da mi desi i da me pokrene. Ruku u ruci i ceo svet pod nogama. Vanvremensku, bezuslovnu, ludu. Onu što otapa glečere i pokreće davno otpisana, zarđala klatna. Ljubav koja podrazumeva striktno dva aktera.

Muškarca tipa - žena, deca, švalerki krdo bez.

Muškarca tipa - rekao sam "ljubavi" i osetio toplinu oko srca! Oko SRCA, ne oko izrasline koja se sa srcem rimuje.

Muškarca tipa - kupio sam ti nešto zato što sam želeo da to imaš a ne DABIMIMALODALA. Jer, daću ti svakako, potrebe zbog!

Muškarca tipa - ja sam MUŠKO, ti si ŽENSKO, priče kraj! Ja tebe vodim kroz život, tvoje je samo da prihvatiš ruku.

Ja gradim kuću, ti gradiš DOM, koji umem da cenim i poštujem!

Muškarca tipa - želim decu sa tobom, kao plod ljubavi, ne kao zalutali spermatozoid razularenog pavijana!

Hoću nekog ko ume da prenese ljubav, muškarca koji ume i ne boji se da voli. Jebača presretača su pune ulice, gradovi, države. Danas svaki zna da akrobatiše u krevetu, ali zar je samo to u ponudi?
 
   PRAVE ŽENE ŽELE VIŠE, ŽAO MI JE ALI K.... NE ULIVA SIGURNOST! A i jaka je zima, meni jajnici osetljivi, ne skidaju mi se baš gaćice. Šalu na stranu ...

Ne želi svaka da unovči dupe, čak i one kojima je to prioritet potajno sanjaju o sidru zabačenom u mirnu luku, o dve male ručice koje im se pružaju i govore "mama", i u sklopu istog sna još jedan par ruku, utisnutog oko struka koji izgovara "za ovo se živi mila, hvala ti na tome, voleću te do kraja života" a da to zaista i misli ...

   Ja to čekam . Ja verujem u ljubav, dom, brak, porodicu. Ja u to sve verujem i kad nosim "dopičnjak" i “sise na izvolte”. Verovali ili ne, ja verujem. I, da znam da sam luda, hvala na pitanju. Vi kako ste? 

1 comment:

  1. Ženo!!
    Ljubav ne postoji!

    Postoji samo potreba da se opravdaš sama sebi zbog "gluposti" koje si spremna da radiš, da bi nekoga čije ti društvo prija, zadržala pored sebe.

    @irelevantije

    ReplyDelete