25 Dec 2012

Nesređeni monolog


     Nikoga u mom životu nije bilo da ga ne mogu definisati. Ali eto, dešava se i najpažljivijima ...

   Ne znam uopšte da li se to može računati bilo kakvom ulogom, zato i ne može biti definisano. Poznanik, prolaznik, prijatelj, želja, simpatija, ništa od toga… a šta je onda? Ne znam i sumnjam da ću ikada znati.

    Ne znam na kojoj strani spava, ne znam kako se budi, ne znam kakvu kafu pije, ne znam šta voli, ne znam kako miriše, ne znam omiljeni parfem, omiljeno piće, pesmu, cigaretu, boju…

   Uprkos tome čini se blizak, nekako poznat. Ili se ipak možda sve to samo čini.

   Čini se ovom umornom čoveku u meni, ne ženi, nego čoveku, koji iza sebe ima čitav život i svet. Iako nisam, osećam se prestaro. Kao neki stari, nezainteresovani muškarac u poznim sedamdesetim godinama.

   Da, to je… samo mi se čini. Samo želim privid postojanja nekog tamo negde, jer sam potpuno zaštićena, kao beba beli medved. Ne postoji strah od izdaje, od odlaska, od suza, od praznine. Ko ti nije blizak, ne može te ni povrediti, verovatno zato.

   Svesna sam sebe i svog života, svesna i neke tupe praznine koja već predugo stoji zaleđena u meni. Ne dozvoljavam ni da neko pokuša da mi prazninu popuni rečima, smehom, životom. Nemam potrebu za “drugom polovinom”. Svesna sam takođe da nije normalno to u ovim godinama, ali tako je.

  Život mi ispunjavaju sitnice, dragi ljudi, njihove bebe,deca I lepe stvari. Najviše mi smeta što mi to ne smeta. Ravnodušnost, potpuna mi je odavno najbolji saputnik.

     Prebacila sam se u svet koji čitam, trenutno mi najviše odgovara. Tamo još uvek postoje muškarci koji su vredni svega što bih ja mogla, želela I htela za nekog da uradim. Postoje i u životu, samo mene ne dotiču. Ili možda ne postoje, samo sam napravila neki model savršenosti da bih imala privid pojma koji je blizu savršenog. Ne želim ga, ne treba mi, jer sam sama previše daleko od savršenog da bih smela da pomislim na to. Samo mi je bitno da postoji, negde daleko, nekoj ženi da svojim postojanjem nekada ulepša sat, dan, godinu ili čak i ceo život.

No comments:

Post a Comment